خرید نوره بسته بندی با قیمت استثنایی

نوره یک نوع پودر موبر طبیعی میباشد که از مواد کاملاً طبیعی و ارگانیک تهیه و تولید می شود و از زمان های بسیار دور برای از بین بردن موهای زائد بدن و رعایت بهداشت فردی در بین بانوان و آقایان مورد استفاده قرار داده می شده است. این محصول با داشتن خاصیت بسیار فراوان و فواید درمانی زیاد توسط پزشکان طب سنتی به طور مداوم برای افراد توصیه و تجویز می شده است و امروزه نیز با آگاهی از خواص آن مصرف آن به مردم بسیار توصیه می شود. در حال حاضر خرید نوره بسته بندی با قیمت استثنایی در نمایندگی های فروش و مراکز عرضه در شهر های مختلف برای مشتریان خاص این محصول فراهم شده است تا افراد بتوانند متناسب با بودجه خود به طور کلی و جزئی این محصول را تهیه و خریداری نمایند. خرید نوره بسته بندی در این مرکز انجام می شود.

خرید نوره بسته بندی با قیمت استثنایی

مشخصات نوره اصل و طبیعی

نوره ازگذشته برای از بین بردن موهای زائد بدن توسط مردم مورد استفاده قرار داده می شده است به دلیل داشتن ترکیبات کاملا طبیعی و ارگانیک از فواید و خواص بسیار بی نظیری نیز برای بدن بهره مند بوده است به همین دلیل نیز مردم از این محصول برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت خود استفاده میکند و از خواص بی نظیر آن بهره مند می شوند.

نوره خالص و کاملا ارگانیک دارای شاخصه ها و مشخصات منحصر به فردی است که آن را از نوره های نامرغوب متمایز و متفاوت می کند اکنون با ما همراه باشید تا چند مورد از مشخصات اصلی را برای شما شرح دهیم تا در هنگام خرید به توانید با کیفیت ترین این محصول را تهیه نمایید.

  • یکی از مشخصات نوره اصل و طبیعی رنگ سفید و متمایل به کرمی آن است. پودر موبر که ترکیبات آن کاملا خالص باشد رنگ سفید و متمایل به کرم دارد و دلیل آن نیز وجود ترکیباتی مانند آهک و زرنیخ می باشد. البته لازم به ذکر است که این پودر کرم رنگ بعد از مخلوط شدن با مقداری آب رنگ آن متمایل به سبز و یا خاکستری می شود و به مرور بعد از خشک شدن رنگ آن تیره می گردد. به همین دلیل توصیه می‌شود محصولی که از این ویژگی ها برخوردار نمیباشد را مورد استفاده قرار ندهید زیرا میزان مواد ناخالص آن بسیار زیاد است.
  • از دیگر مشخصات بسیار حائز اهمیت و قابل توجه این پودر بهداشتی عطر و بوی آن است. نوره ای که کاملاً ارگانیک دارای بوی تند ملایمی است که البته این بوی تند خاصیت های درمانی بسیار زیادی برای ریه ها دارد و باعث پاکسازی بدن نیز می گردد.
  • عدم وجود هرگونه عطر و اسانس از دیگر مشخصات نوره طبیعی می باشد. برخی تولیدکنندگان برای اینکه بوی مواد ناخالصی را که در ترکیبات خود به کار می‌برند را از بین ببرند از اسانشس و عطر های مختلفی استفاده می کنند به همین دلیل توصیه می شود که این محصول را خریداری کنید که غالباً عطر و بوی زیادی ندارد و هیچ نوع اساسی در آن به کار نرفته است.
  • اثربخشی در مدت زمان کوتاه از دیگر ویژگی‌های نوره طبیعی می باشد در واقع پودر موبر در مدت ۱۵ دقیقه اثربخشی خود را به طور کامل بر روی فولیکول موها می‌گذارد و باعث تضعیف آن ها می شود. افراد می توانند با توجه به این ویژگی از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنند.

مشخصات نوره اصل و طبیعی

خواص بی نظیر نوره

در سال های اخیر استفاده از نوره به دلیل خواص فوق‌العاده درمانی که دارد در بین عموم مردم از توجه بسیار زیادی برخوردار شده است و روزانه میزان فراوانی از آن در مراکز فروش توسط مشتریان خاص خریداری می گردد.

حال به چند مورد از خواص بی نظیر نوره  این پودر بهداشتی اشاره خواهیم کرد تا با خاصیت های درمانی فوق العاده آن آشنایی بیشتری پیدا کنید و به مصرف بیشتر این محصول روی آورید.

  1. یکی از خاصیت های بی نظیر نور برای بدن کاهش حجم میزان موهای زائد بدن می باشد و همچنین میزان رشد آنها را نیز بسیار کم می کند. در واقع این محصول بر روی ریشه و فولیکول مو تاثیر می گذارد و به مرور زمان باعث تضعیف شدن آنها می گردد و عملکرد ریشه را دچار اختلال می کند و میزان رشد موها را نیز كند می نماید.
  2. از دیگر خاصیت های بسیار حائز اهمیت نور بر روی بدن خاصیت لایه برداری و سفید کنندگی پوست این محصول می باشد. در درون ترکیبات این پودر بهداشتی موادی وجود دارند که می‌توانند لایه های مرده پوست را به طور کامل از بین ببرند و در نتیجه باعث سفید و درخشان شدن پوست و همچنین افزایش میزان کشسانی آن می شود.
  3. تعدیل مزاج و کاهش سرد مزاجی از دیگر فواید و خواص این پودر بهداشتی و پرخاصیت میباشد. مواد مانند زرنیخ و آهک باعث میشوند که طبع این محصول گرم باشد و برای افرادی که دچار سردمزاجی هستند تاثیرات بسیار مثبتی داشته باشد و به مرور باعث تعدیل مزاج آنها شود.
  4. خاصیت ضدعفونی کنندگی و ضد قارچی از دیگر فواید این محصول می باشد. افراد و بانوان که دچار عفونت های مجاری و ادرار هستند و یا به دلیل ترشحات مختلف دچار عفونت قارچی شدند می توانند با استفاده مداوم از این محصول علاوه بر از بین بردن موهای زائد خود باکتری ها و قارچ هایی که عامل ایجاد بیماری های مختلف هستند را به طور کامل از بین ببرند.

خواص بی نظیر نوره

افزایش میزان اثر گذاری نوره بسته بندی

استفاده از نور و میزان اثرگذاری آن با عوامل و دلایل بسیار مختلفی در ارتباط می باشد که اکنون در این قسمت قصد داریم به چند مورد از آنها اشاره کنید تا در هنگام استفاده میتوانید بیشترین اثرگذاری را از این محصول داشته باشید.

  1. یکی از نکاتی که باعث افزایش میزان اثرگذاری نوره می شود مخلوط صحیح محصول می باشد. در واقع لازم است که در هنگام ترکیب آب و پودر نوره میزان مناسبی از آب را استفاده کرد تا خمیر به دست آمده بسیار غلیظ و یا بسیار رقیق نشود تا اثرگذاری خود را داشته باشد
  2. از دیگر نکات قابل توجه برای افزایش دادن اثرگذاری پودر موبر توجه به بهداشت فردی می باشد. در هنگام استفاده باید بدن اثر گونه ماده چرب و یا ترکیبات روغنی عالی باشد تا امیر درست شده مستقیم بر روی ریشه موها تاثیر بگذارد و آنها را تضعیف کند.

خرید نوره بسته بندی با قیمت استثنایی

مراکز خرید نوره بسته بندی

نور بسته بندی شده به دلیل کیفیت بسیار بالا و ترکیبات خاصی که دارد از محبوبیت و طرفداران بسیاری در بین عموم مردم از گذشته تا به امروز برخوردار بوده است و به عنوان یک محصول بهداشتی مقرون به صرفه و اقتصادی در بازار ها از فروش بسیار زیادی برخوردار است. در حال حاضر نیز مراکز تولیدی نور بسته بندی بهترین و باکیفیت ترین پودر موبر را با قیمت بسیار مناسب در بسته بندی های مختلف آماده عرضه و فروش در بازار ها می کند تا تقاضای خریداران خود را تامین نمایند. خرید نوره بسته بندی در این مرکز انجام می شود.

مراکز خرید نوره بسته بندی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما